Režisér Michal Náhlík už od svojho nástupu (2007) na prešovskú scénu nadviazal na tamojšiu bohatú tradíciu hudobno-zábavného divadla. Klasické operety a dramaturgicky konvenčne muzikálové voľby však nahradil dielami komunikatívnejšími. Súčasne začal pozorne budovať herecký súbor tak, aby zvládal čoraz náročnejšie muzikálové výzvy. Pred niekoľkými rokmi akoby ukončil etapu pôvodných muzikálov a pozornosť obrátil na staršie svetové tituly, na ikonické muzikály uvádzané na Slovensku sporadicky či dokonca v tuzemských premiérach. Pomyselný začiatok tejto línie možno vidieť v jeho inscenáciách Pokrvní bratia (2012), no najmä Kabaret (2015), ktorý síce nezískal väčší divácky záujem, ale interpretačne išlo o jedno z najpozoruhodnejších domácich i českých naštudovaní muzikálu o malých ľudských existenciách v časoch nástupu nacistickej ideológie. Jeho ďalšie odvážne pokusy o resuscitáciu slovenskej muzikálovej kondície – ...

ešte nemáte predplatné?