Samotný pojem brak pochádza z nemeckého výrazu pre chybný výrobok určený na vyhodenie. Od 19. storočia sa používa ako pejoratívne označenie pre literárne žánre „na jedno použitie“. Naznačuje, že kniha bola napísaná narýchlo, prípadne bez výraznej snahy, a tak má nízku kvalitu a odborná obec ju „nemá v úcte“. Zväčša ide o krvavé romány, detektívky alebo westerny, či inú literatúru písanú podľa pevne daných žánrových pravidiel s jediným cieľom – uspokojiť len základné čitateľské potreby po rýchlom a lacnom vzrušení.1

Základný rámec inscenácie je koncipovaný ako prelínanie niekoľkých rovín. Divák sleduje prvoplánový fiktívny príbeh o degenerujúcej aristokracii žijúcej na zámku v Cranbury a zároveň je svedkom jeho nakrúcania neďaleko LA, kde je realita hercov, či už skrachovaných, alebo nekriticky glorifikovaných, hádam ešte o niečo temnejšia než samotný film. Tieto linky sa postupne prelievajú jedna do druhej, vrstvia dané udalosti a situácie, ...

ešte nemáte predplatné?